Torsdag 9 oktober

Godmorgon. Inatt har vi sovit. Knoddan ligger fortfarande och små snoozar. Mysigt.  

Jag bara älskar hösten. Mörkret. Jag vet inte undra om jag är ensam i världen om att må bra utav mörkret. Längtar till december. Mörka december mornar då man bara kan krypa ner i soffan och dricka varm choklad. 

Eller soliga vinterdagar. Jag är inte världens varmaste människa utav mig men gillar verkligen när de är kallt ute. Värre sen när slasket kommer de gillas inte. Julstämningen längtar jag också efter, gå på julmarknad och baka bullar med familjen.

 Ja de är ett tag kvar. Kanske ska ta vara på hösten nu som för övrigt också är super mysig. Godmorgon på er. 



Kommentarer
Postat av: mamma-mormor Nettan

Mornings mina <3

2013-10-10 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0