Onsdag. 9 oktorber.

Natten va sådär, somnade inte förren vid 6 imorse. Knoddan somnade i vagnen när jag gick till affären för att handla gravljus. Kl 19 ungeför (för övrigt tänker jag inte gå kvällspromenad någe mera, sista utväg) detta gjorde så hela nattningen blev rubban. Hon vaknade igen kanske vid 22. Va bara hålla henne vaken en stund, amma och på börja nattning runt 23. Hon somnade faktiskt helt själv ifrån vaket tillstånd. Sen sover hon lite oroligt just nu. (Växtvärk och utveckling)

Men sen kunde jag sova då eller? Nej, de va totalt omöjligt bara låg och vred och vände. Vaggade sängen såfort hon gav ifrån sig ett ljud, facebook, instagram och hayday. Fy sjutton för ath ha telefonen i sängen. 

Halv 2 vaknade mitt lilla hjärta och va super pigg och mamma va hungrig så upp och göra smörgås stoppa i sig de. Sen va de bara försöka få henne att somna om. Omöjligt. Hon va vaken till 6 då vi gick och la oss i sängen efter att knoddpappa åkt till jobbet. Sen sov vi fram till 11. Och dessa dagar förstör allt. 

Men nu ska vi ta tag i oss själva och faktiskt komma ut i höstluften på en promenad. Ska bara ätas och kläs på först. Ska nog koka med mig lite kaffe tror jag. Och ladda inför en vaken natt till. Puss och hej. 




Kommentarer
Postat av: mamma-mormor Nettan

Hoppas att du hadde en mysig promis :)

2013-10-09 @ 14:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0