Kl 04.00 fredag 11 oktober

Troligtvis ligger jag och sover nu när detta publiceras. Haft ännu en vaken natt men denna gång med en tinkig liten knodd. Som bara skulle ammas hela tiden somnar vid bröstet men vaknar lika fort igen för att fortsätta "snutta". 

Men när jag kollaDe in och kände i hennes mun har ju nu fårt förklaringen till dn kinkig, dregglig, suga på sina händer, mammig  och vill inte sova tjej. TÄNDER. 

Men nu när jag skriver detta har jag placerat mig i soffan hungrig som ett djur och benet går i högvarav så babysittern inte är stilla en sekund skulle vara skönt att få lite sömn innan knoddpappa åker till jobbet. 

 Men för att inte bara gnälla. Så jo dessa nätter är jobbiga,krävande och allt de dära. Men hade en mysigt stund vid skötbordet där hon gav ifråb sig sitt första riktiga ljud som börjar låta som ett skratt, under den välkända "tittut" leken. De värmde hela mamma hjärtat och helt plösligt försvann de jobbiga med dessa nätter. (Är dock fortfarande förbannat jäkla trött) 

Så idag blir der nog mest ta de lugnt och kärlek för hela slanten.

Först ska jag försöka sova ett par timmar. Men till er som läser säger jag godmorgon. Fast jag troligtvis sover. 

Suddig men så mycket glädje. <3

Kommentarer
Postat av: mamma-mormor Nettan

Underbara Unge <3

2013-10-11 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0