En relativt bra dag.

Idag har jag haft en små kinkig och mammig tjej här hemma. Som i större del har sovit sig igenom dagen. Ska snart väcka henne så hon får i sig lite mat. 

Under dagen hann jag iallafall förbereda all middag, som blev stekt fläskfile med bea hasselbakspotatis och mängder av olika grönsaker. Jag bara älskar grönsaker. Kan leva på det. Men blir inte mätt på de nu när jag ammar. Gjorde även iordning äppelpaj. Så när knoddpappa kom hem så bytte han brallor sen gick vi ut och tog långpromenad. Inte så lång som jag önskat men tillräckligt. 

Kom hem käkade middag, sen har jag gett alla våra skor den årliga höstkärlek med putsning impregnering och skokräm. Så nu är mina älsklinga svarta och glänsande fina. (Dem som ska vara det) hittade ocksp min kavaj i garderoben som passade när jag köpte den. Sitter numer som en säck potatis. 
 
Nu ska jag bara ta de lugnt chilla en stund framför dunburken innan de är dax att göra sig klar för säng. 







Kommentarer
Postat av: mamma-mormor Nettan

Mina finingar! Älskar bilden på dej å Tobbe <3

2013-10-10 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0